wtorek, 2 czerwca 2015

Pożegnanie i nowy blog

Witam was ostatni już raz na tym o to blogu. Chciałam wam wszystkim razem i osobno podziękować. Podziękować, za tyle ciepłych komentarzy, które motywowały mnie do pisania. Za to, że marnowaliście swój czas na to żeby przeczytać rozdział. Za wszystkie wyświetlenia. Zawsze po tym jak dodawałam rozdział i pojawiały się te wszystkie komentarze to mordka sama mi się cieszyła jak głupia. Dziękuje wam za to, że byliście tu ze mną. Ten blog był dla mnie odskocznią od mojego głupiego życia. Pisanie jest takim moim światem, o którym nikomu nie mówiłam, ani z nikim się nie dzieliłam. Jednak postanowiłam to zmienić i myślę, że mi się to bardzo opłacało. Jeszcze raz wam bardzo dziękuje za wszystkie miłe słowa i zmarnowany czas.

Dobra więc jak już marnujecie czas na tego to mam cichą nadzieje, że będziecie chcieć zmarnować jeszcze trochę i wpadniecie na mojego nowego bloga. Oczywiście jest on o Raurze. Jakby inaczej. Mam nadzieje, że on tak samo jak ten podbije wasze serduszka.

Dobra już koniec tego mojego ględzenia od rzeczy.

To już koniec, nie ma już nic. Jesteście wolni możecie iść.

Kocham Was!
~ Alex :*

4 komentarze:

  1. Ale nie usuwaj, okej?

    I masz to jak w banku, że będę czytać nowego :)

    Dziękuję za tą wspaniałą historię :*

    Ktoś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ktosią.... Mogę tak na cb mówić? Xd
    Będziemy czytać! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo smutno.Na 100% będę czytać drugiego bloga.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń