piątek, 20 marca 2015

NOTKA!!!!

Wiem przepraszam, że tak dawno nie było rozdziału i bardzo za to przepraszam, ale teraz muszę poprawić wszystkie oceny w szkole, a najgorsze jest to, że co rusz dokładają coś nowego. Jak mam trochę wolnego czasu to już jest bardzo późno i po prostu nie mam już siły nic napisać. Mam już co prawda początek napisany, ale mam nadzieje, że go dzisiaj w nocy skończę i jutro pojawi się nowy rozdział, a jak nie to postaram się na niedziele.
Chciałam was też powiadomić o tym, że założyłam nowego bloga o R5, ale mam nadzieje, że mile was zaskoczy, bo nie wiem może jest inny. Więc mam nadzieje, że na niego zajrzycie, że mnie nie zabijecie za brak rozdziału tutaj tak długo. Jeszcze raz was bardzo za to przepraszam i zapraszam na nowego bloga: http://will-be--strong.blogspot.com/

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że jeszcze pojawią się rozdziały :* Napewno bd czekać :) uwielbiam cię i ten blog :*

    OdpowiedzUsuń